perjantai 31. lokakuuta 2008

Kissojen kaupunki








Emäntä palasi kapsäkkeineen! Olin iloinen, vaikka minulla oli ollut oikein mukavaa isännän ja koiran poikien kanssa. Leevi oli emännän tulosta niin sekaisin, että oikein vikisi! Minusta se oli aika noloa... No mutta. Lauma on jälleen kasassa ja rauha maassa. Emäntä toi meille pienet tuliaisetkin! Minua vain jäi vaivaamaan oliko emännällä ollut meitä yhtään ikävä, kun jaksoi jauhaa joistakin Riikan kissoista ja kissojen kaupungista. Vaati minuakin laittamaan tänne kuvia sen Riikan eläintarhan kissoista! Kuka Riikka? Mikä eläintarha? Miksi juuri kissoilla oma kaupunkinsa? En ymmärrä! Pääasia, ettei emäntä yhtään enempää kissoja tänne rahdannut. Että tervetuloa takaisin emäntä sen Riikan luota!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

:) Tervetuloa takaisin emännälle blogin lukijoidenkin puolesta! Oletko Ella ollut kiltti? Ja kuinka koiranelämäsi on muuten mennyt? Kirjoittelehan taas!

Ella Doukia kirjoitti...

Hei! Kiitos kommentistasi! Minulla on kovasti ideoita ja tarinaa, kun saisin tuon emännän avustamaan kuvien kanssa. Komennan hänet pian koneen äärelle. Kiva kuulla, että elämääni seurataan. :-) Minähän olen aina kiltti! ;-)