perjantai 3. lokakuuta 2008

Mitä ihmettä?



En nyt ymmärrä! Emäntä avustaa tässä blogin teossa esim. kuvien osalta. Miksi näissä kuvissa ei näy minua?

"Miksi laitoit tällaisia tylsiä kuvia, joissa ei näy minua? Tämähän on minun blogi! Perusta oma blogi ihme ruskakuvillesi."

"Kuules Ella. Tämä on nyt kosto siitä hyvästä, että karkasit. Olin kuvailemassa pihalla teidän koirien kanssa, myös sinua oli tarkoitus kuvata, mutta kääntäessäni hetkeksi selkäni, olit kadonnut!"

" Mjaa... Silti! Olisit odottanut, että palaan tai käyttänyt jotakin muita kuvia!"

" Ella, kuka onkaan emäntäsi ja avustaa tämän blogin kanssa?"

" No sinä, mutta tämä on minun blogini!"

" Kuka on sinun emäntäsi?"

" Huoh... Sinä olet emäntäni. Oliko noita viehkeitä ruskakuvia lisää? Laitetaanko niistä ihan oma juttu?"

Emäntä osaa olla tiukkana! Täytyykin vähän hyvitellä... Emäntä on tainnut kuunnella liikaa radiota ja eräitä aamupoikia. Täytyypä olla tarkempana, ettei tästä tule mitään "Maaseudun kasvit"-blogia!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hauska juttu ja hienoja kuvia :D

Ella Doukia kirjoitti...

Kiitos Johanna kommentista, mutta älä nyt kehu noita ruskakuvia! Emäntä vielä innostuu ja minua ei kohta nähdä missään! Yritän olla kiltisti, jotta kuvat pysyisivät jotenkin tassuissani. :-)