lauantai 20. syyskuuta 2008

Kotia kohti







Kaksi viikkoa naisen viestistä Louisa ja Spiridoula veivät minut pimeällä lentokentälle ja minut nostettiin jonkun syliin. Olin hämilläni kaikista äänistä yms. Kun palasimme kotiin ja vieras ojensi minulle makupalaa, oivalsin kuka siinä oli! Voi sitä riemua! Viis makupaloista!

Muutaman seuraavan päivän sain olla huolissani, ettei emäntäni muuttaisi mieltään, kun tarjolla oli monenlaista hännän heiluttajaa. Meille pidettiin saaren pääkaupungissa hienot juhlatkin! Kuvassa istun Louisan sylissä paikalliset eläintenystävät ympärilläni.

Viimein koitti se ihana päivä, että lähdimme kohti Suomea, Kotia! Olin niin iloinen, että luottavaisena kuljin naisen mukana kuljetuslaatikossa. Matkustin ruumassa, sillä painoin kilon liikaa päästäkseni matkustamoon. Lentoja oli kolme, koska talvella ei ole suoria lentoja saarelleni. Lentojen välissä emäntäni kävi huolissaan tervehtimässä minua. Heilutin häntää ja nuolin hänen sormiaan. Minulla oli kaikki hyvin!

Ei kommentteja: