keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Blogin viljaileva tähti







Koska olen reilu, kiltti ja ihana ja rakastan Viljaa, päätin antaa hänen kertoa itsestään avustuksellani blogissani.

"Moi! Olen Vilja. Minun tassut on jo nyt isommat kuin Ellan, joten joku päivä olen varmaankin Ellaa suurempi. Minussa yhdistyy 3 rotua. Iloinen emoni, Papu, on sekoitus sileäkarvaista noutajaa ja lapinkoiraa, isäni, Sisu, on Grand Basset Griffon Vendeen (Ella auttoi netistä etsimään oikeinkirjoituksen). Nämä naapurukset antoivat esteistä huolimatta rakkaudelleen vallan ja meitä hedelmiä syntyi 5. Olemme kaikki hurmaavia palleroita ja aiomme levittää perintönä iloa, suukkoja, kujeita ja hyvää mieltä ympärillemme. Täällä uudessa kodissani tykkään eniten Ellasta."

"Voi kiitos Vilja! Sinäkin olet ihkun ihana!"

" Eipä kestä! Eilen tosin tapasin jotenkin emoani muistuttavan koiran, josta tykkäsin hurjasti. Hän osasi leikkiä kivasti ja hoivasi minua hellästi kirputtaen ja turkkiani nuollen. Vähän tuli emoani ikävä... No joo... Ellan kanssa meillä on tosi kivaa! Leikitään paljon ja nukutaankin vierekkäin. Emäntä ja isäntä täällä Juustolassa on reiluja, kun nostavat minut sohvalle ja sängylle. Leevikin on alkanut hyväksyä minut, mutta napakasti murahtaa, jos hampaani uppoavat liian syvälle häntään. Roxi on hassu! Yritän kovasti haastaa pappaa leikkiin, mutta ei hän innostu. Kipittää vain minua pakoon. Ei väkisin! Ella on aina valmis leikkiin."

" Niin olenkin! Leikki pitää mielen virkeänä ja kropan kunnossa."

"Kisut on kivoja, mutta heitä olen tavannut vasta varovasti ja yleensä emäntä on ottanut kisut meidän kaveriksi ulos. Rosvo-Roope tuli heti moikkaamaan. Ronja Ryövärintytär ja Uuna Kuunsäde nuuhkivat minun pennun tuoksua ihmeissään. Kaunis Katariina ja Loviisa Maununtytär ovat närkästyneitä. En ole vielä onnistunut heitä hurmaamaan.

Meillä kävi naapurin poika kylässä sunnuntaina. Kiva kaveri! Nukuin pojan vieressä piiitkään! Olen ollut autoilemassa, kaupassa, kylässä ja vaikka mitä! Tykkään purra varpaita, leluja, huonekaluja, mitä eteen sattuu. Pissin ja kakin sisälle ja ulos. Riippuu miten nopeita isäntäväki on. Hassu, lyhyt sana "ei" on jo ymmärräyksessäni. Silloin pitää päästää varpaasta irti."

" Vilja hei! Leikitään välillä. Sinulta tuota juttua tulisi vaikka kuinka paljon. Ja tuota... Kröhöm. Tämä on kuitenkin minun blogini." Pakko vähän muistuttaa, että minä olen tämän blogin päätähti.

"Joo! Leikitään! Ota, Ella, kiinni jos saat! Ai niin! Arvaatkaa vain olenko hurmannut isäntäväen? Jep, tietty! Heippa!"

8 kommenttia:

Heidi M kirjoitti...

Oletpa Vilja todella suloinen! <3.
Kenties tulemme tekemään lähempääkin tuttavuutta :)

Ella Doukia kirjoitti...

No on Vilja kyllä todella suloinen. Aika tasan jakaantuu meidän suloisuus, ainakin minun mielestäni...

Tulkaa, tulkaa! Hauskaa olisi!

Jaana, Tessa, Ronda kirjoitti...

Hei!
Onpa hauska nähdä gbgv-mix kun itselläni on noita basuja pari kappaletta. Kiinnostaisi tietää isän virallinen nimi?

Ella Doukia kirjoitti...

Heippa Jaana, Tessa ja Ronda! Kiva, että löysitte blogini! Minäpä tuuppaan emäntää selvittämään Viljan isän virallisen nimen. Sisuksi sitä muuten kutsutaan. Onpa teillä hieno blogi ja Viljan näköistä porukkaa. Täytyy saada emäntään puhtia, kun tarinaa meistä olisi jemmassa vaikka millä mitalla. ;o)

Kiitos, kun kävitte ja tulkaa toistekin!

Ella D.

Anonyymi kirjoitti...

Tuuppaa sitä emäntää kovempaa ;)

Ella Doukia kirjoitti...

Minäpä komennan Viljan puremaan emäntää nilkasta! :o) Kieltämättä minuakin harmittaa, kun jatkuvasti se emäntä meitä kameralla jahtaa, muttei saa tänne asti meidän kuulumisia. Murrrrr!

Jaana,Tessa,Ronda kirjoitti...

Heippa! Jokohan se emäntä olisi kerennyt tiedustella sitä asiaa..?

Ella Doukia kirjoitti...

Heippa!

Emäntä on kysellyt, mutta vastausta ei ole saanut. :o( Ilmoittelen heti, kun vastaus jostakin saadaan, jos saadaan. Emäntä ei tunne itse Sisun omistajaa. Yksi ässä on vielä hihassa. :o)

Hauskoja hetkiä sinne parrakkaille huiskuhännille emäntineen!

Ella D.